9-5-2023

 1. Yeremy parla en roda de premsa. Diu el següent:

- Van ser tres partits seguits molt intensos i vaig eixir carregat en l'últim partit i dels colps que vaig rebre no vaig poder acabar el partit.

- Ens ha vingut bé el descans, he estat en la família i he desconnectat.

- Estem bé. Ara se'ns reincorpora Gerard que és important per a nosaltres.

- El que importa és guanyar cada partit.

- Cada partit és un món. En Sevilla vam tindre la mala sort del córner en l'últim minut i davant del Valladolid no vam tindre el nostre dia, però la resta de partits hem donat el nivell molt alt.

- Els joves intentem aprendre dels veterans, que ens donen molta confiança. Portem molts partits, hem demostrat que podem jugar i donar un bon nivell.

- Al final, és el club que aposta pels joves i dona molta confiança.

- Després del mundial ho vaig passar malament perquè vaig estar un mes sense jugar. Per dins et menges el camp quan no jugues. En Emery he fet un altre paper, quasi de lateral, però ara puc traure les qualitats. Els companys em diuen que me la jugue.

- Em vaig assabentar que porte 100 partits. Són molts anys treballant en la residència amb tutors i entrenadors. Estic molt orgullós.

- Morales, Jackson, Baena i Samu estan molt bé. En el rol de passador estic bé i els meus gols ja arribaran.

- En el final de temporada em trobe bé físicament i amb molta confiança. M'emporte la consciència tranquil·la a casa per com treballe.

- El partit de l'Ath. Bilbao és important per a nosaltres, com els quatre que ens queden. Cal anar a guanyar.

- De moment tinc contracte fins al 2027. Els rumors són rumors i si ens volen és bo per al club. Si pot traure diners per nosaltres que ens han criat és bo.

2. Es dona a conéixer l'horari de l'última jornada de lliga. El Villarreal jugarà el diumenge 4 de juny davant l'At. Madrid en La Ceràmica a les 7 de la vesprada.

3. El Villarreal fa pública la promoció per animar al femení davant el seu important partit davant l'At. Madrid el dissabte 13 a les 12 del matí. 

Cada abonat podrà portar dos convidats gratis al partit i a més es sortejaran dues samarretes signades per les jugadores del Villarreal femení entre tots els assistents. Per això hauran de publicar una foto seua en el camp amb l'etiqueta #EndavantGroguetes.

Comentaris

Entrades populars