16-5-2023

1. Cuenca parla en roda de premsa. Possiblement serà titular en Girona per la sanció de Pau. Diu açò:

- M'haguera agradat tindre més minuts, però cal aprofitar les oportunitats. 

- En Girona eixirem a pels tres punts. A classificar-nos a l'Europa League i a lluitar per la Champions.

- Vam veure en La Ceràmica que el Girona és un gran equip. Caldrà estar molt atents per aturar-los.

- Cada any és un món. Pau és un gran jugador i jo vull fer el meu camí. Em sent capaç d'afrontar tot els reptes que se'm posen per davant.

- No sé si jugaré, però si em toca ho afronte amb tota la professionalitat possible. Òbviament donaré el màxim de mi per a aportar a l'equip. M'hauria agradat tindre molts més minuts, però les oportunitats estan per a aprofitar-les i és el que faré.

- Aquesta professió és així i toca adaptar-se (respecte al fet que no està jugant molt). Tot jugador passa per moments durs on jugues menys. T'agrada sentir-se titular i important, però enguany noem toca.  Estic llluitant per jugant més. Només puc pensar a estar preparat quan em toca i aprofitar aquestes oportunitats.

- L'objectiu és Europa, siga Champions o Europa League. Si és possible matemàticament lluitar per la quarta plaça, ho lluitarem.

2. Miguel Álvarez parla amb Javi Mata en Ràdio Vila-real diu el següent:

- Sempre he confiat en els xics i millor escenari d'on ho van fer té molt de mèrit.

- No sé si salvar un filial té més mèrit que salvar un altre equip. Sabem que la segona A és molt competitiva i ho he gaudit molt. Era una empresa difícil i els xics ho ha salvat amb nota. 

-  És complicat analitzar a un filial per saber com funciona el dia a dia. Cal felicitar al Villarreal perquè és un tasca d'anys, de molta gent. I amb açò del B hi ha molta gent, el C, el Roda. Hi ha molta gent que ha aportat a aquest èxit.

- És important fer-li a veure al jugador la importància del creixement personal. Ací hi ha un treball brutal de tots els companys a nivell individual, pendents del creixent del jugador. 

- Estic convençut que millorant el jugador individualment, el col·lectiu és més fort. No només com a jugadors, també com a valors.

- En un xic cal ser molt exigent, però des de l'afecte, l'empatia.

- El creixement individual no té edat. Els meus companys i jo estem convençuts que tenim una feina a fer que és fer créixer als jugadors, però si no guanyes en el futbol no tens res a fer.

- El creixement des de juliol fins ara és brutal i aquesta és la satisfacció de l'equip tècnic.

- En el futbol, el factor sort és important. Els jugadors arriben si troben el moment, si troben l'entrenador que aposte per tu. Existeixen molts xics que tenen moltes possibilitats.

- Ja veurem que passa amb mi. Tot el món sap que estic content en Vila-real, però també sé que hi ha un inici i un final.

- Soc exigent perquè és bon per als xics. Si eres exigent estàs més a prop de l'excel·lència. El que importa és la cultura del treball i ací està molt interioritzada.

- A vegades cal saber sacrificar coses pel creixement del jugador ( sobre Mbacke explicant perquè a vegades no ha jugat). El vull amb bogeria i ell a mi igual.

- És important que els jugadors tinguen bon record de mi com entrenador i millor si em recorden com a persona.

- Estic content quan veig a Jackson. En el futbol professional, els davanters tarden més en esclatar.

- Ja vam plantejar traure a Terrats en estiu. Poques vegades em consulten, però em van preguntar i vaig dir que era un gran jugador. L'havia vist moltes vegades jugar amb el Girona perquè teníem cedit a Álex Baena i a Iván Martín. Té la mateixa qualitat que si posen a Alberto Del Moral o Carlo Adriano al costat de Capoue o Parejo. Terrats ha tingut la sort que estava Quique i li va donar l'oportunitat.

- M'ho he passat bé en els sis anys que he estat ací. Ha sigut un creixement personal gran i he vist a jugadors créixer. Hem fet ascensos i ha hagut èxits.

- L'èxit no s'hauria de quedar en la meua persona. Hi ha molta gent treballant, el director de pedrera, la metodologia. El B és important per al primer equip i el C, el juvenil i el Roda per al B. Que tot açò quede com una gesta de tota la gent que treballa en el futbol base en el Villarreal.

3. El Villarreal dona informació sobre les condicions per anar a veure el partit entre el Villarreal i el Llevant (Tota la informació és la que publica el Villarreal en la seua pàgina web). Cal recordar que el Llevant ha demanat 6000 entrades.

  • Els abonats de Fons (Nord i Sud) i Tribuna Preferent podran accedir amb la seua passada lliurement bé a la Tribuna Preferent i Fons Nord. Els seients no estaran assignats i els aficionats se situaran per ordre d’arribada. En cas d’acudir amb convidats, podran asseure’s en la mateixa zona.
  • Els abonats de Tribuna (central i lateral), Llotja VIP i Llotja d’Honor accediran amb el seu abonament a la seua localitat habitual i no poden portar convidats a aquesta zona. Les invitacions que sol·liciten seran de la resta de zones habilitades (Tribuna Preferent i Fons Sud).
  • Els abonats de Súper Tribuna se situaran en la Súper Tribuna Par, accés per Porta 15 (no s’obrirà la Impar).
  • El Villarreal CF obrirà les portes des de 90 minuts abans de l’inici del partit.
  • Aquells que van reservar el seu seient en el Mini Estadi per a la primera part de la temporada tindran accés lliure a Tribuna Preferent.
  • Hi haurà venda d’entrades a 15 euros en les taquilles de l’Estadio de la Cerámica des de 90 minuts abans de l’inici del partit.
  • Els pàrquings obriran exclusivament per a aquells que tinguen el seu pàrquing de temporada, igual que amb el primer equip.

Informació per als aficionats del LevanteUD

  • Els aficionats visitants se situaran en el Fons Sud (el més pròxim a la plaça de l’Estadi).
  • El Villarreal CF ha cedit un total de 6.000 entrades al Levante UD, que s’ha encarregat de vendre-les als seus propis aficionats.
  • El preu de les entrades és de 15€

Comentaris

Entrades populars