Què celebrem en 2023?

Estic fart d'entrar a Twitter i llegir barbaritats. Em cansa això dels 100 anys. Per dexar-ho clar: El CD Villarreal i el Villarreal CF no són la mateixa societat i per tant, el Villarreal CF no tindrà 100 anys en 2023, però 2023 és molt important per al futbol de Vila-real i se celebren 2 centenaris, no 1. 

- El centenari del primer club de futbol a Vila-real, el CD Villarreal.

- El centenari del camp de futbol de Vila-real (camp d'esports del CD Villarreal, El Madrigal o La Ceràmica).

Crec que és una oportunitat molt rellevant per valorar a tota la gent que ha escrit històries del futbol a Vila-real i això inclou al Villarrealense, el Fundació Flors, el Vilaficionats o l'Andiamo. Especialment al Villarreal CF.

A mi m'han cridat per diverses iniciatives que veuran la llum promte que espere que rendisquen homenatge a les persones que han escrit la història del futbol a Vila-real.

Crec que seria millor dir-li els 100 anys de futbol a Vila-real el que passarà l'any vinent, però si li diuen el centenari em dona clar perquè jo tinc clar que açò és una oportunitat per difondre un tema que m'apassiona: el Villarreal i el futbol a Vila-real.

Molt prompte, el club vos va a fer una crida perquè indiqueu quins objectes teniu en casa que poden ser de valor per a fer un museu i un arxiu que no té cap equip en el món. I si teniu objectes recents també són valuosos, perquè el present de hui és el passat de demà. Crec que tots hem de remar en eixa direcció i passar de debats estèrils.

No deixem passar l'oportunitat que ens ofereix 2023 per entendre millor la història del nostre futbol i rendir tribut a les persones que ho han fet possible.

No contestaré ni donaré like a cap resposta en twitter perquè passe d'interaccions en un sentit o un altre. Els que esteu d'acord en mi ajudeu al Villarreal en el que vos demane. Els que no, dona igual, cadascú pensa d'una manera i mentre siga respetuosa està bé. Tota la meua energia està en valorar com es mereix a la gent que ha fet gran al futbol de Vila-real. I la vostra?

Comentaris

Entrades populars