Gerard Moreno i Jaume Costa parlen d'Emery

Aquest diumenge, el lloc web The Athletic publica un reportatge que es titula: l'impacte immediat d'Unai Emery explicat per exjugadors seus. Està escrit per Gregg Evans i Guillermo Rai. En ell es diu que la victòria del dissabte de l'Aston Villa davant el Newcastle per 3-0 és el millor partit de l'equip en l'última dècada. També destaca que l'Aston Villa porta cinc victòries seguides, vuit partits imbatuts i que en aquests partits només ha encaixat un gol en joc obert.

En el reportatge parlen diferents jugadors que han jugat sota les ordres d'Emery. Per part del Villarreal ho fan Gerard Moreno i Jaume Costa. Gerard Moreno diu el següent:

- Quan va arribar, va analitzar l'equip que tenia i va intentar traure el millor de tots en la seua millor posició. Ens va fer sentir importants i vam jugar amb molta confiança, sabent que el que havia analitzat passaria en el partit.

- Dins del vestidor se'l recorda amb afecte i com el gran entrenador que és. Ens va fer millors i ens va fer creure que podríem arribar lluny com a equip i ho vam fer. Per a mi, és el millor perquè ha aconseguit una cosa que ningú no havia fet mai, que és guanyar el primer gran títol europeu de la història del Villarreal.

Jaume Costa diu el següent:

- Emery sempre ens deia que el crucial era gaudir del procés, del viatge.

- Va ser bonic, però dur. Perquè un final siga bonic o agradable, ha d'haver un procés i ha de ser bo: treball, sacrifici...al final tot és cert. A menys que tingues sort o un regal, poque vegades ets recompensat.

El jugador parla de la seua complicada situació en el Villarreal quan Emery va arribar.

- No era un jugador que destacava per res en particular, però vaig demostrar a Emery que podia ser digne de continuar.

- Emery em va cridar i em va dir que, tot i que el club no m'havia fet servir, que era una persona molt noble, un tipus que fa que un grup siga treballador, i em va dir: "Compte amb tu i si segueixes en aquest nivell, jugaràs." Vaig acabar jugant vint-i-cinc partits en diferents posicions. Ell va ser molt clar amb mi, jo també ho vaig tindre molt clar, i quan la gent és sincera acostuma a entendre's.



Comentaris

Entrades populars